چگونه برای درمان عوارض ناشی از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان عوارض ناشی از دیالیزهنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی در کلیه بیماران کمتر یا 15 میلی لیتر برابر است / دقیقه، از دست دادن کامل از عملکرد کلیه است که نزدیک، وجود دارد باقی خواهد ماند بسیاری از سموم در خون موجب شده است تا عوارض، به طوری که بیماران باید به درمان دیالیز برای کاهش درد و رنج ناشی از بیماری، و طول عمر، بلکه بیماران دیالیزی را به ارمغان بیاورد مشکل، آن را به کم خونی، فشار خون بالا و بیماری های دیگر را افزایش دهد، ما شما را به زیر برخی از راه برای کاهش این علایم.

اول، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی زمانی که دیالیز، شما باید فورا تدوین و فرموله کردن برنامه رژیم غذایی جدید، رژیم غذایی برای درمان کلیه نقش مهمی ایفا می کند، پس از چند توصیه غذایی، من به کمک شما امیدوارم.

1. خوردن بیشتر از حبوبات، میوه و سبزیجات، مواد غذایی، آنها می توانند فعالیت های روزانه لازم از بیماران فراهم می کند، بلکه به تنظیم تعادل سوخت و ساز بدن. اما بیماران هنوز هم نیاز به توجه به آن پتاسیم فسفر غلات سبوس دار بالاتر و میوه ها و سبزیجات، غذا خوردن نکنید یا نه خوردن. از آنجا که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خود را به هیپرکالمی و هیپرفسفاتمی مستعد.

2. خوردن یا چربی بالا، غذاهای با کلسترول بالا، به خصوص بیماران که مبتلا به دیابت و بیماری های قلبی و عروقی، بیماری کلیه همراه بخورند.

3. محدودیت مصرف سدیم خود را، سدیم می تواند ادم و فشار خون بالا را تشدید کنند.

4. لینک محدودیت مایعات، چرا که آب نمی توان حذف شدند، اما تورم را افزایش دهد.

5. مقدار حق مصرف پروتئین بالا، بیماران دیالیزی به بدن بسیاری از دست دادن پروتئین، به طور جدی تحت تاثیر قرار فعالیت های روزانه خود را.

6. افزایش مصرف ویتامین D و آهن، در صورت لزوم، کاهش مصرف کلسیم، آن کمک خواهد کرد کاهش بیماری های استخوان زجر شود.

بیشتر درمان طب چینی سنتی ما است، و ویژگی های بیمارستان ما یک درمان طب چینی، درمان درمان بخور، طب سوزنی، حمام درمانی، حمام پا، تنقیه، درمان خوراکی دارویی، دایره عملیات حرارتی، و غیره است، به طور موثر می تواند تنظیم گردش خون، و سموم را از بدن بیمار. هنگامی که سموم کمتر از بدن، علائم بیمار را کاهش دهد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: